KIDS fashion mag beursedities

KIXX ONLINE

Het verhaal achter de nieuwe huisstijl van

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

In het voorgaande nummer spraken wij Samantha Laan, Online Marketeer bij online kidsfashion shop Kixx Online, al over de nieuwe look & feel van de webshop. Dit keer gingen wij met Samantha wat dieper in op de nieuwe huisstijl van Kixx Online.

“Het idee was om de achtergrond van Kixx meer naar de voorgrond te brengen om te laten zien wie we precies zijn. We willen dat de klant iets voelt bij Kixx, en dat kan ons inziens alleen als je het persoonlijk maakt. Vanuit die gedachte hebben we het logo aangepast en verrijkt met de pay-off: 'laat zien wie je bent'. Dat is waar het voor ons om draait, Kixx laat kids zien wie ze zijn en is er om je eigen stijl te ontdekken. Dus of je nu een stoer kindje hebt of een exemplaar dat graag in de spotlights staat; voor elk type kind is er een passende en unieke outfit te vinden.

Verder hebben we de nieuwe huisstijl en het logo ver doorgevoerd, zelfs de verzendverpakkingen hebben nu een gave print met oogjes erop. Daarnaast kunnen kinderen de dozen omtoveren tot een kijkdoos of een masker voor duurzaam speelplezier.

Aan de hand van verschillende campagnes willen wij de klant vooral inspireren én net dat beetje extra bieden om de juiste items te vinden die passen bij de persoonlijke stijl van hun kid(s). Dat is waar we voor gaan: vandaag, morgen én later!’’ sluit Samantha af.

Het verhaal achter de nieuwe huisstijl van

KIXX ONLINE

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

In het voorgaande nummer spraken wij Samantha Laan, Online Marketeer bij online kidsfashion shop Kixx Online, al over de nieuwe look & feel van de webshop. Dit keer gingen wij met Samantha wat dieper in op de nieuwe huisstijl van Kixx Online.

“Het idee was om de achtergrond van Kixx meer naar de voorgrond te brengen om te laten zien wie we precies zijn. We willen dat de klant iets voelt bij Kixx, en dat kan ons inziens alleen als je het persoonlijk maakt. Vanuit die gedachte hebben we het logo aangepast en verrijkt met de pay-off: 'laat zien wie je bent'. Dat is waar het voor ons om draait, Kixx laat kids zien wie ze zijn en is er om je eigen stijl te ontdekken. Dus of je nu een stoer kindje hebt of een exemplaar dat graag in de spotlights staat; voor elk type kind is er een passende en unieke outfit te vinden.

Verder hebben we de nieuwe huisstijl en het logo ver doorgevoerd, zelfs de verzendverpakkingen hebben nu een gave print met oogjes erop. Daarnaast kunnen kinderen de dozen omtoveren tot een kijkdoos of een masker voor duurzaam speelplezier.

Aan de hand van verschillende campagnes willen wij de klant vooral inspireren én net dat beetje extra bieden om de juiste items te vinden die passen bij de persoonlijke stijl van hun kid(s). Dat is waar we voor gaan: vandaag, morgen én later!’’ sluit Samantha af.