KIDS fashion mag beursedities

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

DE GEZICHTEN ACHTER SUNDAYSCHOOL


SundaySchool is inmiddels onmisbaar in de kindermode. Op hun eendaagse evenement in ‘De Fabrique’ in Maarssen, Utrecht, krijgen bezoekers een overzicht van de laatste trends en ontwikkelingen in kindermode. Dit gebeurt aan de hand van presentaties van de nieuwste collecties van ruim 200 merken (!), met daaromheen een groot spektakel met dj’s en modeshows. Met een drankje in de hand is er voor de bezoekers ook genoeg ruimte voor een uitwisseling van ideeën met collega’s. In dit evenement is natuurlijk een hele hoop tijd en energie gestoken. Wie zijn de mensen die dit evenement tot leven brengen, wie zijn de gezichten achter SundaySchool?



i


SundaySchool begon doordat Stefan Flint (rechts) na de stop van De Kleine Fabriek in 2017 de telefoon pakte om medeoprichter Rob de Vos (links) te benaderen. Flint was al langer agent in kinderkleding en heeft veel ervaring opgedaan door met merken op beurzen te staan. Hij vond echter dat het wel eens tijd werd voor wat nieuws op het gebied van kindermodebeurzen. Toen hij door ‘De Fabrique’ liep, voelde Flint al dat dit de perfecte plek was voor een geweldige beurs, en hij bleek volledig gelijk te hebben. Flint en De Vos hadden eerder samengewerkt toen Rob met zijn merk; Jake Fischer, een kindercollectie begon en Stefan deze vanuit FlintBrands ging verkopen. “Het was een fijne samenwerking en zodoende hebben we altijd contact gehouden, met als resultaat een gezamenlijke onderneming SundaySchool.”, vertelt Flint. 


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.


Flint en De Vos hadden beiden veel ervaring met beurzen en (kinder)mode. Zij konden daarom samen een lijst opstellen met plus- en minpunten van andere beurzen waar zij waren geweest en van merken waarmee zij samen wilden werken. Er werd een conceptplan geschreven en er was iemand nodig die veel ervaring had met beurzen, beurzen binnen De Fabrique in het bijzonder. Zo is beurscoördinator Huub Broks (midden) erbij gehaald. Door zijn ervaring in beurzen bij De Fabrique wist hij precies wat de nieuwe ideeën van Rob en Stefan nodig hadden en op welke manier het pand het beste gebruikt kon worden voor hun wensen. Broks legt zelf uit dat hij naast zijn werk bij SundaySchool ook nog ZZP’er is, aangezien stilzitten niks voor hem is. SundaySchool verschilt voor hem wel sterk van andere klussen, vooral door het contact met zoveel verschillende soorten mensen.



Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.


Na het ontwerpen van een concept, werd het tijd om te denken aan de presentatie van de merken. Rob en Stefan belden Manon Laarhoven, oprichter van kindermodeblog JustByManon, om de modeshows te organiseren. Voordat ze met JustByManon bezig was, werkte ze bij ID Retail in damesmode. Deze ervaring heeft zij met zich meegenomen naar SundaySchool. Manon regelt alles achter de schermen bij de modeshows; het contact met de merken, modellen, opmaken en meer. Voor alles wat het publiek ziet tijdens de show zelf, moeten we bij Roel Ruyten zijn. Roel was eventmanager bij De Kleine Fabriek en heeft nu ook nog een eigen lijn met zijden sjaals. Hij regelt de regie tijdens de shows van SundaySchool. Denk daarbij aan de choreografie, maar ook de DJ en het licht.




Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Er zijn dus een hoop taken te verdelen en het team van SundaySchool heeft veel te doen. Elk deel van het team draagt zijn/haar eigen steentje bij om van het eendaagse evenement een vernieuwend spektakel te maken. Het doel van de beurs is om het publiek in één dag zo veel mogelijk te kunnen informeren en daarbij te inspireren en verbazen. Standhouders en bezoekers moeten zich welkom voelen, zij zijn te gast bij het team van SundaySchool. Tot nu toe is het een geslaagd evenement, en volgens het team zal dit nog lang niet ophouden!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

DE GEZICHTEN ACHTER SUNDAYSCHOOL


SundaySchool is inmiddels onmisbaar in de kindermode. Op hun eendaagse evenement in ‘De Fabrique’ in Maarssen, Utrecht, krijgen bezoekers een overzicht van de laatste trends en ontwikkelingen in kindermode. Dit gebeurt aan de hand van presentaties van de nieuwste collecties van ruim 200 merken (!), met daaromheen een groot spektakel met dj’s en modeshows. Met een drankje in de hand is er voor de bezoekers ook genoeg ruimte voor een uitwisseling van ideeën met collega’s. In dit evenement is natuurlijk een hele hoop tijd en energie gestoken. Wie zijn de mensen die dit evenement tot leven brengen, wie zijn de gezichten achter SundaySchool?




SundaySchool begon doordat Stefan Flint (rechts) na de stop van De Kleine Fabriek in 2017 de telefoon pakte om medeoprichter Rob de Vos (links) te benaderen. Flint was al langer agent in kinderkleding en heeft veel ervaring opgedaan door met merken op beurzen te staan. Hij vond echter dat het wel eens tijd werd voor wat nieuws op het gebied van kindermodebeurzen. Toen hij door ‘De Fabrique’ liep, voelde Flint al dat dit de perfecte plek was voor een geweldige beurs, en hij bleek volledig gelijk te hebben. Flint en De Vos hadden eerder samengewerkt toen Rob met zijn merk; Jake Fischer, een kindercollectie begon en Stefan deze vanuit FlintBrands ging verkopen. “Het was een fijne samenwerking en zodoende hebben we altijd contact gehouden, met als resultaat een gezamenlijke onderneming SundaySchool.”, vertelt Flint. 



Flint en De Vos hadden beiden veel ervaring met beurzen en (kinder)mode. Zij konden daarom samen een lijst opstellen met plus- en minpunten van andere beurzen waar zij waren geweest en van merken waarmee zij samen wilden werken. Er werd een conceptplan geschreven en er was iemand nodig die veel ervaring had met beurzen, beurzen binnen De Fabrique in het bijzonder. Zo is beurscoördinator Huub Broks (midden) erbij gehaald. Door zijn ervaring in beurzen bij De Fabrique wist hij precies wat de nieuwe ideeën van Rob en Stefan nodig hadden en op welke manier het pand het beste gebruikt kon worden voor hun wensen. Broks legt zelf uit dat hij naast zijn werk bij SundaySchool ook nog ZZP’er is, aangezien stilzitten niks voor hem is. SundaySchool verschilt voor hem wel sterk van andere klussen, vooral door het contact met zoveel verschillende soorten mensen.




Na het ontwerpen van een concept, werd het tijd om te denken aan de presentatie van de merken. Rob en Stefan belden Manon Laarhoven, oprichter van kindermodeblog JustByManon, om de modeshows te organiseren. Voordat ze met JustByManon bezig was, werkte ze bij ID Retail in damesmode. Deze ervaring heeft zij met zich meegenomen naar SundaySchool. Manon regelt alles achter de schermen bij de modeshows; het contact met de merken, modellen, opmaken en meer. Voor alles wat het publiek ziet tijdens de show zelf, moeten we bij Roel Ruyten zijn. Roel was eventmanager bij De Kleine Fabriek en heeft nu ook nog een eigen lijn met zijden sjaals. Hij regelt de regie tijdens de shows van SundaySchool. Denk daarbij aan de choreografie, maar ook de DJ en het licht.




Er zijn dus een hoop taken te verdelen en het team van SundaySchool heeft veel te doen. Elk deel van het team draagt zijn/haar eigen steentje bij om van het eendaagse evenement een vernieuwend spektakel te maken. Het doel van de beurs is om het publiek in één dag zo veel mogelijk te kunnen informeren en daarbij te inspireren en verbazen. Standhouders en bezoekers moeten zich welkom voelen, zij zijn te gast bij het team van SundaySchool. Tot nu toe is het een geslaagd evenement, en volgens het team zal dit nog lang niet ophouden!