KIDS fashion mag beursedities


Stoere lijn Vingino & Memphis Depay


Waar voorheen Daley Blind een samenwerking aanging met Vingino, slaat het merk nu de handen ineen met Memphis Depay. De sterspeler van Lyon én de spits in het Nederlands elftal heeft samen met Vingino deze nieuwe collectie ontworpen. En met succes: de luxe high-end lijn bevat precies wat hij zelf ook zou dragen.


In de collectie zien we veel grafische ontwerpen. Allovers, sweaters en tees bevatten fotoprints en ook het speciaal ontworpen logo komt vaak terug. Kleuren van de items variëren van zwart, wit, blauw, maar ook de kleuren rood, geel en groen zijn te zien. Deze laatste drie zijn gericht op de vlag van Ghana, waar Memphis zijn roots heeft liggen. Voor de meisjes is er ook kleding ontworpen in rood en roze.

Creative director Guus de Poorter is erg tevreden met de samenwerking. “Memphis heeft een heel eigen stijl en daarom is het extra leuk om met hem een collectie te maken.” Het ontwikkelde logo loopt als een rode draad door de unieke en grafische collectie van het merk.

Zo’n 10 tot 15 items voor zowel jongens als meisjes zijn vanaf eind juni te bezichtigen in de showroom. Voor kids tussen de 2 en 18 jaar. Bekijken dus!

Verkoopinformatie
Love for Denim B.V.
+31(0)341 562 588
www.vingino.com 

SundaySchool – 30 juni
Smederij 07





Stoere lijn Vingino & Memphis Depay


Waar voorheen Daley Blind een samenwerking aanging met Vingino, slaat het merk nu de handen ineen met Memphis Depay. De sterspeler van Lyon én de spits in het Nederlands elftal heeft samen met Vingino deze nieuwe collectie ontworpen. En met succes: de luxe high-end lijn bevat precies wat hij zelf ook zou dragen.


In de collectie zien we veel grafische ontwerpen. Allovers, sweaters en tees bevatten fotoprints en ook het speciaal ontworpen logo komt vaak terug. Kleuren van de items variëren van zwart, wit, blauw, maar ook de kleuren rood, geel en groen zijn te zien. Deze laatste drie zijn gericht op de vlag van Ghana, waar Memphis zijn roots heeft liggen. Voor de meisjes is er ook kleding ontworpen in rood en roze.

Creative director Guus de Poorter is erg tevreden met de samenwerking. “Memphis heeft een heel eigen stijl en daarom is het extra leuk om met hem een collectie te maken.” Het ontwikkelde logo loopt als een rode draad door de unieke en grafische collectie van het merk.

Zo’n 10 tot 15 items voor zowel jongens als meisjes zijn vanaf eind juni te bezichtigen in de showroom. Voor kids tussen de 2 en 18 jaar. Bekijken dus!

Verkoopinformatie
Love for Denim B.V.
+31(0)341 562 588
www.vingino.com 

SundaySchool – 30 juni
Smederij 07