WINKELINTERVIEW

Winkelen voor kindermode doe je in bij Stoer en Zo

Met maar liefst vier kinderkledingwinkels op haar naam is Nathalie Cremers geen onbekende in de kindermodewereld. Dankzij Nathalie is Sittard nu vier kinderkledingwinkels rijker: een babywinkel, een outletwinkel, een communie-winkel en een winkel voor stoere jongens én meiden.

STOER EN ZO

Na negentien jaar in de zorg te hebben gewerkt, maakte Nathalie eind 2013 de stap om een eigen kinderkledingzaak te openen. Opgegroeid in een ondernemersgezin, heeft ze op vroege leeftijd geleerd om altijd hard te werken voor haar geld. En dat heeft zijn vruchten afgeworpen: Stoer en Zo heeft inmiddels vier filialen. Aangezien Nathalie de enige kinderkledingzaak in Sittard heeft, is er vrijwel geen sprake van concurrentie. In totaal verkoopt Stoer en Zo maar liefst 42 kinderkleding-merken, waaronder Ballin, Black Bananas, Calvin Klein, Kenzo, My Brand en Tommy Hilfiger.

Nieuwe winkel

Communiewinkel

Naast de nieuwe winkel heeft Nathalie nog een babywinkel, een outletwinkel en een communiewinkel. De communiewinkel is haar grootste passie en daar wil ze de komende jaren dan ook in groeien. “In de maanden december en januari maken in totaal 400 kinderen een afspraak in onze communiewinkel om zich te laten kleden voor hun eerste heilige communie. Het is mooi om te zien: Meiden in het Zuiden van het land gaan in echte prinsessenjurken naar de kerk. Ons segment ligt hier erg hoog met merken als Cap Ras, Diamante Blu, Gymp, Le Chique, Linea Raffaelli, Lui en Lei en NoNo.”

Toekomstplannen 

Nathalie wil zich in de toekomst vooral gaan richten op haar communiewinkel. “Aangezien er in de regio steeds meer winkels sluiten, wil ik onze collectie graag uitbreiden. De communiewinkel speelt hierbij een belangrijke rol en daar ligt nu dan ook onze focus op. Mijn man en ik doen ons werk al zeven jaar lang met veel plezier en passie. Dit hopen we met ons team nog een lange tijd te blijven voortzetten.”






Begin augustus hebben Nathalie en Nick de deuren geopend van hun nieuwe winkel, speciaal gericht op jongens én meiden. Met een winkelruimte van maar liefst 400m2 kunnen kinderen in de winkel terecht voor al hun hippe kinderkleding. Nathalie vertelt: “De opening was een groot succes! Zo was er een DJ aanwezig en kwam de plaatselijke dansgroep optreden. We kregen hele positieve reacties op alle toffe elementen die we hebben toegevoegd in onze winkel. Zo is er een catwalk van twaalf meter lang waar kinderen hun nieuwe aanwinsten kunnen showen. Daarnaast is er een koffiecorner, een gezellige speelhoek en een tuin met klimtoren en glijbaan. Ook hebben we in samenwerking met het plaatselijke snoepwinkeltje een aantal snoepautomaten in de winkel staan.”

WINKELINTERVIEW

Winkelen voor kindermode doe je in bij Stoer en Zo

STOER EN ZO

Met maar liefst vier kinderkledingwinkels op haar naam is Nathalie Cremers geen onbekende in de kindermodewereld. Dankzij Nathalie is Sittard nu vier kinderkledingwinkels rijker: een babywinkel, een outletwinkel, een communie-winkel en een winkel voor stoere jongens én meiden.

Grote droom

Na negentien jaar in de zorg te hebben gewerkt, maakte Nathalie eind 2013 de stap om een eigen kinderkledingzaak te openen. Opgegroeid in een ondernemersgezin, heeft ze op vroege leeftijd geleerd om altijd hard te werken voor haar geld. En dat heeft zijn vruchten afgeworpen: Stoer en Zo heeft inmiddels vier filialen. Aangezien Nathalie de enige kinderkledingzaak in Sittard heeft, is er vrijwel geen sprake van concurrentie. In totaal verkoopt Stoer en Zo maar liefst 42 kinderkleding-merken, waaronder Ballin, Black Bananas, Calvin Klein, Kenzo, My Brand en Tommy Hilfiger.

Begin augustus hebben Nathalie en Nick de deuren geopend van hun nieuwe winkel, speciaal gericht op jongens én meiden. Met een winkelruimte van maar liefst 400m2 kunnen kinderen in de winkel terecht voor al hun hippe kinderkleding. Nathalie vertelt: “De opening was een groot succes! Zo was er een DJ aanwezig en kwam de plaatselijke dansgroep optreden. We kregen hele positieve reacties op alle toffe elementen die we hebben toegevoegd in onze winkel. Zo is er een catwalk van twaalf meter lang waar kinderen hun nieuwe aanwinsten kunnen showen. Daarnaast is er een koffiecorner, een gezellige speelhoek en een tuin met klimtoren en glijbaan. Ook hebben we in samenwerking met het plaatselijke snoepwinkeltje een aantal snoepautomaten in de winkel staan.”

Communiewinkel

Naast de nieuwe winkel heeft Nathalie nog een babywinkel, een outletwinkel en een communiewinkel. De communiewinkel is haar grootste passie en daar wil ze de komende jaren dan ook in groeien. “In de maanden december en januari maken in totaal 400 kinderen een afspraak in onze communiewinkel om zich te laten kleden voor hun eerste heilige communie. Het is mooi om te zien: Meiden in het Zuiden van het land gaan in echte prinsessenjurken naar de kerk. Ons segment ligt hier erg hoog met merken als Cap Ras, Diamante Blu, Gymp, Le Chique, Linea Raffaelli, Lui en Lei en NoNo.”

Toekomstplannen 

Nathalie wil zich in de toekomst vooral gaan richten op haar communiewinkel. “Aangezien er in de regio steeds meer winkels sluiten, wil ik onze collectie graag uitbreiden. De communiewinkel speelt hierbij een belangrijke rol en daar ligt nu dan ook onze focus op. Mijn man en ik doen ons werk al zeven jaar lang met veel plezier en passie. Dit hopen we met ons team nog een lange tijd te blijven voortzetten.”






Nieuwe winkel

Meer informatie

Uitgeverij: Junior Media b.v.

Hoofdredactie: Benthe de Bont

Redactie: Pieke Hoek Eva de Rond Joshka Mandersloot Esther van Scherrenburg Rinske Heuker Fleur Olijve

Vormgeving: Rinske Heuker Fleur Olijve

Uitgever: Maas van Drie

Voor meer informatie over KIDS fashion mag en advertentiemogelijkheden, neem contact met ons op!

Copyright 2019.

KIDS fashion mag is een uitgave van Junior Media b.v.. Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, overgenomen of op welke wijze dan ook openbaar gemaakt worden zonder voorafgaande toestemming van de uitgever.

Neem contact op

Ruimte om extra contactgegevens te plaatsen samen met een contactformulier wat op het e-mail adres uit de dashboard instellingen binnen komt.
Vul je naam in
Vul een correct e-mailadres in
Vul een opmerking in
Bedankt, je bericht is verzonden.
Er ging iets mis met het verzenden van het formulier. Probeer het opnieuw.

Deel deze publicatie

Stuur deze pagina eenvoudig door of plaats als bericht op social media.

Zoeken in publicaties

Zoek naar een specifieke term in de verschillende publicaties.
Vul minimaal 3 karakters in.

KIDS fashion mag beursedities

Volledig scherm