Stoere lijn Vingino & Memphis Depay


Waar voorheen Daley Blind een samenwerking aanging met Vingino, slaat het merk nu de handen ineen met Memphis Depay. De sterspeler van Lyon én de spits in het Nederlands elftal heeft samen met Vingino deze nieuwe collectie ontworpen. En met succes: de luxe high-end lijn bevat precies wat hij zelf ook zou dragen.


In de collectie zien we veel grafische ontwerpen. Allovers, sweaters en tees bevatten fotoprints en ook het speciaal ontworpen logo komt vaak terug. Kleuren van de items variëren van zwart, wit, blauw, maar ook de kleuren rood, geel en groen zijn te zien. Deze laatste drie zijn gericht op de vlag van Ghana, waar Memphis zijn roots heeft liggen. Voor de meisjes is er ook kleding ontworpen in rood en roze.

Creative director Guus de Poorter is erg tevreden met de samenwerking. “Memphis heeft een heel eigen stijl en daarom is het extra leuk om met hem een collectie te maken.” Het ontwikkelde logo loopt als een rode draad door de unieke en grafische collectie van het merk.

Zo’n 10 tot 15 items voor zowel jongens als meisjes zijn vanaf eind juni te bezichtigen in de showroom. Voor kids tussen de 2 en 18 jaar. Bekijken dus!

Verkoopinformatie
Love for Denim B.V.
+31(0)341 562 588
www.vingino.com 

SundaySchool – 30 juni
Smederij 07





Stoere lijn Vingino & Memphis Depay


Waar voorheen Daley Blind een samenwerking aanging met Vingino, slaat het merk nu de handen ineen met Memphis Depay. De sterspeler van Lyon én de spits in het Nederlands elftal heeft samen met Vingino deze nieuwe collectie ontworpen. En met succes: de luxe high-end lijn bevat precies wat hij zelf ook zou dragen.


In de collectie zien we veel grafische ontwerpen. Allovers, sweaters en tees bevatten fotoprints en ook het speciaal ontworpen logo komt vaak terug. Kleuren van de items variëren van zwart, wit, blauw, maar ook de kleuren rood, geel en groen zijn te zien. Deze laatste drie zijn gericht op de vlag van Ghana, waar Memphis zijn roots heeft liggen. Voor de meisjes is er ook kleding ontworpen in rood en roze.

Creative director Guus de Poorter is erg tevreden met de samenwerking. “Memphis heeft een heel eigen stijl en daarom is het extra leuk om met hem een collectie te maken.” Het ontwikkelde logo loopt als een rode draad door de unieke en grafische collectie van het merk.

Zo’n 10 tot 15 items voor zowel jongens als meisjes zijn vanaf eind juni te bezichtigen in de showroom. Voor kids tussen de 2 en 18 jaar. Bekijken dus!

Verkoopinformatie
Love for Denim B.V.
+31(0)341 562 588
www.vingino.com 

SundaySchool – 30 juni
Smederij 07




Meer informatie

Uitgeverij: Junior Media b.v.

Hoofdredactie: Benthe de Bont

Redactie: Pieke Hoek Eva de Rond Joshka Mandersloot Esther van Scherrenburg Rinske Heuker Fleur Olijve

Vormgeving: Rinske Heuker Fleur Olijve

Uitgever: Maas van Drie

Voor meer informatie over KIDS fashion mag en advertentiemogelijkheden, neem contact met ons op!

Copyright 2019.

KIDS fashion mag is een uitgave van Junior Media b.v.. Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, overgenomen of op welke wijze dan ook openbaar gemaakt worden zonder voorafgaande toestemming van de uitgever.

Neem contact op

Ruimte om extra contactgegevens te plaatsen samen met een contactformulier wat op het e-mail adres uit de dashboard instellingen binnen komt.
Vul je naam in
Vul een correct e-mailadres in
Vul een opmerking in
Bedankt, je bericht is verzonden.
Er ging iets mis met het verzenden van het formulier. Probeer het opnieuw.

Deel deze publicatie

Stuur deze pagina eenvoudig door of plaats als bericht op social media.

Zoeken in publicaties

Zoek naar een specifieke term in de verschillende publicaties.
Vul minimaal 3 karakters in.

KIDS fashion mag beursedities

Volledig scherm